Info – Consiliul de Conducere – 19.03.2018

meeting-250x212In data de 19.03.2018 a avut loc consiliul de conducere al Penitenciarului Giurgiu, in deschidere domnul director a adus in discutie cateva aspecte, pe care dansul le vrea a fi respectate pentru a preveni eventualele probleme, in ceea ce priveste bunul mers al unitatii.
S-a scos in evidenta, ca numarul detinutilor este in crestere la Penitenciarul Giurgiu si ca totul depinde de noi cum comunicam si cum ne organizam pe sectoare, pentru a usura munca cu acestia, dansul chiar si-a propus sa aiba in fiecare luni intalnire cu directorii adjuncti ,care sa vina la dansul cu aspectele semnalate in teren dar si cu solutii de rezolvare. La toate problemele din penitenciar se doreste sa fie facute analize  ample, fundamentate, care sa fluidizeze munca personalului.
Am fost informati ca in unitate a sosit si noul stat care prevede in plus opt posturi in operativ, dar si cateva posturi care au fost transformate, in functie de necesitatile unitatii ,ex: un post in plus de sef tura.
Doamna Urdea Simona ne-a informat ca a sosit procedura de tiparire a vaucherelor de vacanta,centralizarea se va face la logistica , urmand a se cere o evidenta a concediilor de la compartimente pentru a sti exact pe perioade cate trebuiesc tiparite , dar se va cere la ANP cateva indrumari pentru a se face corect distribuirea lor, acestea se vor da pana la inceputul lunii noiembrie , cand va intra in vigoare o Ordonanta de Guvern care prevede indemnizatie de vacanta pentru sistemul de aparare.
Suntem informati ca vom primi si in perioada urmatoare sms-uri, privind riscurile in penitenciar, cu legatura la activitatea noastra curenta, acesta metoda fiind reglementata prin decizie de Director General.
S-a adus in discutie si reparatiile curente care trebuiesc realizate anul acesta dar si necesitatea achizitionarii de materiale, care sunt necesare in munca noastra, fapt pentru care joi domnul director a convocat o sedinta cu directorii adjuncti la care am fost invitat, in calitate de reprezentant SNLP.
Un alt subiect foarte important a fost lipsa consilierului juridic, fapt ce duce la intarzierea si punerea in practica a unor decizii de personal sau titluri executorii, este de remarcat aportul colegului nostru Dan Bolocan adus in aceasta activitate, dar este limitata si lipsita de dreptul la semnatura, fapt scos in evidenta de conducerea unitatii. Sunt semnale ca nu ar trebui sa mai dureze, foarte mult incadrarea pe post a consilierului juridic.
Domnul Neagu ne aduce in discutie importanta documentelor clasificate si inventarierea lor in termenii stabiliti.
In ce privesc pontajele pe luna aceasta , pentru a nu exista intarzieri si a se tine cont si de zilele in care nu se lucreaza, se doreste a fi inaintate pana in data de 02.04.2018 orele 10,sunt si ceva zvonuri ca s-ar incerca sa se faca plata salariilor mai devreme.
In ce priveste prezenta mea am adus in discutie cateva aspecte: Programul la evidenta se impune modificarea lui la 12/36, tinand cont ca cestia trebuie sa verifice in timp util, zilele pentru legea 169/2017. Domnul director asteapta, o analiza bine fundamentata, de la seful acestui serviciu pentru a lua o decizie.
O alta problema pe care am ridicat-o a fost prezenta inca unui asistent medical, in intervalul 14-22, la cabinet, pentru a usura munca asistentului de pe tura si a nu bloca alte activitati  de pe sectie. Si in aceasta problema domnul director asteapta o nota de la doamna doctor, din care sa reiasa daca este sau nu necesar aceasta masura, pe care am semnalat-o la initiativa unor colegi si din paza dar si din sectorul medical.
Am intrebat cand se va da in folosinta noul corp de detentie, daca se intampla curand cu cine si cu ce dotari. Din cele discutate se pare ca undeva in luna mai s-ar face receptia, nici domnul director nu trateaza acest aspect superficial si a cerut dotarea cu telefoane, casute postale, sistem informatic pus la punct,lucruri care sa usureze munca oamenilor, daca nu vom primi posturi in plus, dansul propune si un agent la doua sectii, lucru pe care a dat de inteles ca si l-ar asuma ,poate ne vor auzi si alti factori care ne pot sprijinii in acest sens, la bilantul ANP care are loc pe 21.03.2018 domnul director va ridica si aceasta problema.
Am adus in discutie si stadiul deciziei 463, cu montarea telefoanelor pe camere , unde domnul director a participat in calitate de initiator si o va sustine ,cand va fi finalizata ,speram cat mai repede, se vatrece imediat la licitatie si achizitie, biroul IT se vor interesa si ei de stadiul si forma deciziei.
Un alt aspect ridicat a fost suprapunerea activitatilor in intervalul 12-14, am primit garantii chiar de la sefii de serviciu, ca acest lucru se intampla rar sau chiar deloc,exceptie urgentele, nu luam in considerare vizitele si audierile externe.

In speranta ca problemele dumneavoastra si ale noastre ale tuturor vor fi aduse la cunostiinta si in atentia factorilor de decizie in timp util si vor gasi, speram deseori, si rezolvari concrete, ramanem fideli SLOGANULUI ,,APROAPE DE OAMENI’’ !

  Vicepresedinte Filiala Giurgiu – Eugen Petcu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>